برگزاری همایش ناظر امین در سقز

با هدف تجلیل و قدردانی از عوامل ناظر بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همایش ناظر امین در سقز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛با هدف تجلیل و قدردانی از عوامل ناظر بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همایش ناظر امین صبح امروز در سقز برگزار شد.

  رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان سقز در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگری رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دانست،گفت: زنده نگهداشت یاد و خاطر شهدا پاسداشت ارزش‌ها است.

 فریدون رزمگاه در ادامه با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان سقز بدون هیچ مشکل خاصی برگزار شد، افزود: مردم در این دوره از انتخابات با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان حضور گسترده داشتند و به سرنوشت کشور خود رای دادند.

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان سقز اظهار داشت : امانتداری همراه  با حفظ قانون‌مداری از وظایف اصلی شورای نگهبان است و در این انتخابات آنچه مد نظر بود به بهترین شیوه ممکن اجرایی شد و یک انتخابات آزاد و به دور از هر گونه تنش برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این همایش گفت: تعامل بین دستگاه‌های نظارتی، اجرایی  و بازرسان با شورای نگهبان، به خوبی صورت گرفت تا این انتخابات به بهترین شیوه ممکن برگزار شود.

علی اکبر ورمقانی ادامه داد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تحقق انتظارات مقام معظم رهبری بود، در واقع  بایداز مردم که برنده اصلی در این انتخابات بودند تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادتهای رزمندگان اسلام اظهارداشت: دفاع مقدس در واقع جنگ ایران و عراق نبود، بلکه جنگ تمام کشورهای استکباری با ملت بزرگ ایران اسلامی بود که سرانجام پیروز نهایی این جنگ نابرابر، نظام مقدس اسلامی ایران بود.

ورمقانی سپس با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین، ادامه داد: واقعه کربلا درس بزرگ ایثار و آزادگی بود که امام حسین (ع) آنرا برای مسلمانان به ارمغان گذاشت.

انتهای پیام/ د م

همایش ناظر امین در سقزبرگزار شد

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.